دوره الفبای عکاسی
توضیحات
دورهی "الفبای عکاسی"
جامعترین و کاملترین دوره عکاسی با موبایل است که شما ضمن یادگیری مطالب عمیق و تخصصی در عکاسی (به ویژه عکاسی با موبایل)، از مزیتهای زیر هم بهرهمند خواهید شد؛
_محتواهای مکمل و فوقالعاده در حوزه عکاسی که بعد از شرکت در دوره دریافت میکنید ( فایل تنظیمات انواع گوشیها، فایل واژهنامهی عمومی و تخصصی عکاسی، فایل نحوهی شرکت در مسابقات بینالمللی روسیه برای دریافت دیپلم افتخار در عکاسی)
_دریافت پشتیبانی گروهی و شخصی با بالاترین کیفیت به همراه پشتیبان و مربی باتجربه در طول دوره (پشتیبانی در روزهای دوشنبه، سهشنبه و چهارشنبه انجام میشود).
_دریافت مدرک عکاسی از مجموعه عکاسبانو (مشروط به ارسال تکالیف)
_عضویت همیشگی در باشگاه عکاسی و دریافت دورههای رایگان ماهانه (دورههای مهارت افزایی و جلسات انتقال تجربهی عکاسان مختلف و کارآفرینان موفق)
برای بالابردن مهارتهای نرم و مکمل عکاسی برای ورود به بازار کار و گرفتن پروژه
_جذب در بخش عکاستیم و معرفی به بازار کار، نمایشگاهها و رویدادهای مختلف برای کسب تجربه و ورود به دنیای حرفهای (درصورتی که هنرجوی برتر باشید)
_علاوه براین باشرکت در این دوره، آموزش صفر تا صد کار با یک برنامهی ادیت را هم رایگان دریافت میکنید.
دوره بصورت آفلاین است و فیلمهای آموزشی در میز کار شما قرار داده میشوند.
مدرس دوره:
فاطمه سلطانی
سرفصل ها
فصل صفر :
اثرگذاری در عکاسی
چرا باید عکاس شویم؟
باورداشتن امکانات
واقع بین باشیم
هدف ما در عکاسبانو
اهمیت تمرین و تکرار در عکاسی
ترکیب عکاسی با دغدغه ها
باشگاه عکاسی کجاست؟
فصل ۱
تاریخچه عکاسی
اهمیت عکاسی
اثرعکاسی
انواع لنز
انواع لنز بر اساس فاصله کانونی
لنزهای موبایلی
فیلتر لنز
کاربردهای فیلتر لنز
انواع فیلتر لنز ۱
انواع فیلتر لنز ۲
فصل ۲
آشنایی مختصری با این ژانرها:
تفاوت سبک و ژانر
عکاسی تبلیغاتی
عکاسی پرتره
عکاسی حیات وحش
عکاسی خبری
عکاسی مستند
عکاسی معماری
عکاسی طبیعت و منظره
عکاسی فاین آرت
عکاسی نوزاد و کودک
عکاسی ودینگ
عکاسی انتزاعی
عکاسی بلاگری
چطور ژانر مورد علاقمو پیدا کنم
فصل ۳
مثلث نوردهی
فاصله کانونی
عمق میدان
مفهوم وایت بالانس
کلوین
فصل ۴
نورچیست؟
انواع نور
بررسی کیفیت نور
تنال رنج
شناخت مقدارنور
نور مستقیم(سخت و نرم)
نور غیرمستقیم
نورپردازی سه نقطه ای
های کی ،لوکی
سیلوئت یا ضدنور
لانگ اکسپوژر
لنزفلر
بوکه
فصل ۵
کادربندی
انواع کادر ۱ (افقی،عمودی،مربع)
انواع کادر ۲(باز و بسته)
عوامل تعیین کننده کادر
اندازه های کادر
نسبت کادر
پیکسل و رزولوشن
انواع فرمت های عکس
تکنیک های کادربندی ۱(کادردر کادر)
تکنیک های کادربندی۲( کادرسازی)
سطح های کادر بندی
فصل ۶
زاویه چیست؟
زاویه های عمومی
سلف پرتره
سه زاویه پرکاربرد
فاصله در عکاسی
فاصله در عکاسی پرتره
زاویه ها در عکاسی محصول
نکات مهم درعکاسی محصول
زاویه های پرتره 1و2
فصل ۷
ترکیب بندی
عناصر ترکیب بندی ۱(نقطه)
نقطه قوی سطح
نقطه بی تعادلی
هم جواری دو نقطه
عناصر ترکیب بندی ۲(خط)
فصل ۸
خطوط در ترکیب بندی
خطوط عمودی
خطوط مورب
خطوط هدایتگر و همگرا
خط نگاه
هدروم
لوک روم
قانون یک سوم،خطوط و نقاط طلایی
فصل 9
عملکرد دوربین گوشی
اخلاق حرفه ای در عکاسی
مهندسی معکوس
تجهیزات عکاسی
کسب درامد از عکاسی
فصل 10
اهمیت ادیت
ادیت در عکاسی پرتره و ودینگ
اصول ادیت
برنامه های پرکاربرد ادیت
جلسات دوره
- قسمت۱_ اثر گذاری در عکاسی
- قسمت۲_ چرا عکاسی؟
- قسمت۳_ باور داشتن امکانات فعلی
- قسمت۴_ واقع بین باشیم
- قسمت۵_ هدف ما در مدرسهی عکاسبانو
- قسمت۶_ اهمیت تمرین و تکرار در عکاسی
- قسمت۷_ پیوند عکاسی با دغدغدههای ذهنی و اجتماعی
- قسمت۸_ معرفی باشگاه عکاسی
- قسمت۱_ تاریخچه عکاسی
- قسمت۲_ اهمیت عکاسی در جهان اجتماعی
- قسمت۳_ اثر عکاسی در روایت کسب و کار
- قسمت۴_ آشنایی با لنزها
- قسمت۵_ انواع لنز بر اساس فاصله کانونی
- قسمت۶_ آشنایی با انواع لنزهای موبایل
- قسمت۷_ فیلتر لنز چیست؟
- قسمت۸_ کاربردهای فیلتر لنز
- قسمت۹_ انواع فیلتر لنز ۱
- قسمت۱۰_ انواع فیلتر لنز ۲
- پیوست آموزشی-آیفون
- پیوست آموزشی-شیائومی
- پیوست آموزشی-سامسونگ
- پیوست آموزشی-کتابچه تخصصی
- پیوست آموزشی-واژهنامه عمومی
- پیوست آموزشی-واژهنامه تخصصی
- قسمت۱_ تفاوت ژانر و سبک
- قسمت۲_ عکاسی تبلیغاتی
- قسمت۳_ عکاسی پرتره
- قسمت۴_ عکاسی حیات وحش
- قسمت۵_ عکاسی خبری
- قسمت۶_ عکاسی مستند
- قسمت۷_ عکاسی معماری
- قسمت۸_ عکاسی طبیعت و منظره
- قسمت۹_ عکاسی فاین آرت
- قسمت۱۰_ عکاسی نوزاد و کودک
- قسمت۱۱_ عکاسی ودینگ
- قسمت۱۲_ عکاسی انتزاعی
- قسمت۱۳_ عکاسی بلاگری
- قسمت۱۴_ چطور ژانر مورد علاقمو پیدا کنم؟
- پیوست آموزشی-عکاسی مستند زنان افغان
- پیوست آموزشی-عکاسی مستند آتون
- قسمت۱_ آشنایی با مثلث نوردهی
- قسمت۲_ فاصله کانونی
- قسمت۳_ عمق میدان چیست؟
- قسمت۴_ وایت بالانس
- قسمت۵_ کلوین
- پیوست آموزشی
- قسمت۱_ نور و شناخت نور
- قسمت۲_ شناخت انواع نور
- قسمت۳_ بررسی کیفیت نور
- قسمت۴_ مقدار نور (نرمال اکسپوژر، اور اکسپوژر، اندر اکسپوژر)
- قسمت۵_ تنال رنج(شدو، میدتون، هایلایت)
- قسمت۶_ نور مستقیم، نور نرم و نور سخت
- قسمت۷_ نور غیرمستقیم و نورپردازی سه نقطهای
- قسمت۸_ انواع نورپردازی
- قسمت۹_ تکنیکهای استفاده از نور در عکاسی( هایکی، لوکی)
- قسمت۱۰_ تکنیک سیلوئت(ضدنور) درعکاسی
- قسمت۱۱_ تکنیک لانگ اکسپوژر یا نوردهی طولانی
- قسمت۱۲_ تکنیک لنز فلر و آشنایی با انواع آن
- قسمت۱۳_ تکنیک بوکه
- قسمت۱_ کادربندی
- قسمت۲_ آشنایی با انواع کادر (افقی، عمودی، مربع)
- قسمت۳_ آشنایی با کادر باز و کادر بسته در عکاسی
- قسمت۴_ عوامل تعیین کننده کادر در عکاسی
- قسمت۵_ آشنایی با اندازههای کادر
- قسمت۶_ نسبت کادر در عکاسی
- قسمت۷_ آشنایی با مفهوم پیکسل و رزولوشن
- قسمت۸_ انواع فرمتهای عکس
- قسمت۹_ کادر در کادر
- قسمت۱۰_ مفهوم کادرسازی در عکاسی
- قسمت۱۱_ سطحهای کادربندی
- قسمت۱_ زاویه چیست؟
- قسمت۲_ آشنایی با زاویههای عمومی
- قسمت۳_ زاویههای تخصصی در عکاسی از محصول
- قسمت۴_ زاویههای عکاسی در عکس پرتره ۱
- قسمت۵_ زاویههای عکاسی در عکس پرتره ۲
- قسمت۶_ زاویهی مناسب برای عکاسی سلفی(سلف پرتره)
- قسمت۷_ دیتیلشات_ شولدر لول و زاویهی pov
- قسمت۸_ فاصله در عکاسی(عکاسی از محصول)
- قسمت۹_ فاصله در عکاسی پرتره
- قسمت۱۰_ نکات تکمیلی و مهم در عکاسی از محصول
- پیوست آموزشی-زاویه
- پیوست آموزشی-زاویه در عکاسی پرتره
- پیوست آموزشی-زاویه در عکاسی پرتره 2
- قسمت۱_ ترکیب بندی چیست؟
- قسمت۲_ عناصر ترکیب بندی (نقطه)
- قسمت۳_ نقطه قوی سطح
- قسمت۴_ نقطه بی تعادلی
- قسمت۵_ همجواری دو نقطه
- قسمت۶_ عناصر ترکیب بندی (خط)
- قسمت۱_ انواع خط_ خطوط افقی
- قسمت۲_ خطوط عمودی
- قسمت۳_ خطوط مورب
- قسمت۴_ خطوط هدایتگر
- قسمت۵_ خط نگاه
- قسمت۶_ هدروم
- قسمت۷_ لوک روم
- قسمت۸_ قانون یک سوم، نقاط طلایی
- قسمت۱_ عملکرد دوربین گوشی
- قسمت۲_ اخلاق حرفهای در عکاسی
- قسمت۳_ مهندسی معکوس در عکاسی
- قسمت۴_ تجهیزات مورد نیاز عکاسی
- قسمت۵_ راههای مناسب کسب درآمد از عکاسی
- قسمت۱_ اهمیت ادیت و ادیت در عکاسی مستند
- قسمت۲_ ادیت در عکاسی پرتره و ودینگ
- قسمت۳_ اصول ادیت
- قسمت۴_ معرفی برنامههای پرکاربرد ادیت عکس باموبایل
- پیوست آموزشی-واژهنامه ادیت
- جلسه اول
- جلسه دوم
- جلسه سوم
- جلسه چهارم
- جلسه پنجم
- جلسه ششم
- جلسه هفتم
- جلسه هشتم
تاکنون نظری ثبت نشده است.